אל פסק מומלץ

כבר במעמד רכישה של מוצרים חשמליים רבים, הטכנאי ו/או המתקין יציעו ללקוח רכישה של אל פסק, במטרה להגן על המכשיר מפני שינויי המתח וההפרעות האמורות. חשוב לדעת כי קיימים מגוון סוגי מכשירי אל פסק, ועל מנת לקבל את ההגנה
המתאימה יש לרכוש מכשיר אל פסק מומלץ ומותאם לצרכים, למבנה ולמכשירים עליו הוא מיועד להגן.

אל פסק חד פאזי ביתי


אל פסק חד פאזי ביתי הוא מכשיר אל פסק אשר מתאים למכשירי חשמל הפועלים בצריכת חד פאזי לשימוש ביתי דוגמת טלוויזיות, מקררים, תנורים ומוצרי אלקטרוניקה. מדובר במוצר אל פסק בסיסי אשר נותן מענה לצרכים הביתיים.

אל פסק חד פאזי עסקי


מכשיר אל פסק בעל ריבוי מצברים וקיבולת מוגדלת, מתאים להגנה על גנרטורים ומכשירי חשמל בעלי צריכת חשמל גבוהה בטכנולוגיית חד פאזי, עומד בטווח רחב של סטיות מתח ותדרים, מביא לחיסכון בחשמל ומספק הכנה טובה למוצרי החשמל במשרדים, חנויות ועסקים קטנים.

אל פסק תלת פאזי


חיבור חשמלי תלת פאזי הוא חיבור שבא לתת מענה לצרכי השימוש בחשמל ההולכים וגוברים במבנים, בבית ובמתחמים עסקיים. כמות מוצרי החשמל הביתיים גדלה עם השנים, וכתוצאה מכך גדלה גם הצריכה.

חיבור חשמל תלת פאזי הוא חיבור שמגדיל את זרימת החשמל בבית מ-25 אמפר ל-40 אמפר. חיבור כזה ניתן למצוא בדירות חדשות יחסית (החיבור נהוג בבניה מן העשור האחרון), בדירות ובבתים לאחר שיפוץ והחלפת מערכת החשמל, או בבתים בהם הוזמנה החלפה מחד פאזי לתלת פאזי- בשל ליקויים במערכת החשמל ו/או שימוש במוצרים שמחייבים תלת פאזי דוגמת: כיריים אינדוקציה, מזגנים מיני מרכזיים וכדומה.

אל פסק תלת פאזי הוא אל פסק מומלץ המיועד לספק מענה לבתים ולדירות בעלי חיבור תלת פאזי, לאותם מוצרים בעלי רכיבים אלקטרוניים רגישים.

פסי שקעים


פסי השקעים נותנים מענה ומשמשים אל פסק למספר רב של מוצרי חשמל בו זמנית. ניתן לבחור בפסי שקעים עומדים או שוכבים, בפרופילים שונים, המספקים מספר כניסות לשקע חשמלי ומספקים הגנה טובה למוצרי החשמל המחוברים אליהם. קיימים פסי שקעים לעסקים או לשימוש ביתי, חד פאזי או תלת פאזי, ובגדלים שונים.

דילוג לתוכן