שאלות ותשובות

לפניכם רשימה של כמה שאלות עיקריות הנוגעות למערכות אל פסק, לתנאי הרכישה, לתחזוקה השוטפת שלהן ועוד.

בשנת 2007, חברת APC נרכשה על ידי התאגיד האירופי שניידר אלקטריק (Schneider Electric), הידוע ברחבי העולם בזכות מומחיותו בניהול אנרגיה ובאוטומציה.

במשך כמעט ארבעה עשורים, APC מובילה את הסטנדרט המקובל בתעשייה בשל אמינות מערכות האל פסק בפרט ותשתיות המחשוב הפיזיות בכלל. ההובלה את התחום אפשרה בשנים האחרונות יצירת שיתופי פעולה עם תאגידי ענק. היסטוריית החדשות דחפה את המוצרים לאור הזרקורים הגלובלי באמצעות פתרונות תשתית, ניהול אבטחת מידע ואבטחתם במטרה להגן על הארגונים ברחבי העולם.

החברה שלנו מאמינה ובטוחה מאוד במוצר, ולכן ניתנת אחריות מורחבת באתר הלקוח עבור כל המערכות הנמכרות תחת המותג APC.

מערכות האל פסק (חד פאזיות) נמכרות עם שנתיים או שלוש שנות אחריות. האחריות כוללת איסוף והחלפה של המערכת באתר הלקוח: אם ישנה תקלה במהלך תקופת האחריות, יקבל הלקוח באתר מערכת חדשה ותקינה, ובמקביל תיאסף ממנו המערכת התקולה. המשמעות היא שכאשר ישנה תקלה, הלקוח מקבל מערכת אל פסק חדשה ותקינה בלבד. נמנע ממנו הצורך להתעסק בתיקונים או לחשוש בנוגע לאיכות המוצר.

רכישת מערכת אל פסק היא פשוטה בכל קנה מידה. אם גם אתם מעוניינים לרכוש מערכת אל פסק על פי השימוש שלכם, מוצע לנוחיותכם קישור לכלי שימושי שיסייע לכם בכך: https://www.apc.com/shop/il/en/tools/ups_selector/
יש להיכנס לקישור ולבחור את המערכות אותן תרצו לגבות. בכך המערכת תציע את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

ראשית כל, מערכות האל פסק בנויות בצורה כזאת שהן תספקנה התראה מספיק זמן מראש. בדרך זו יהיה אפשר להתארגן ולהחליף את המצבר של המערכת הקיימת במועד, ובכך למנוע נזק עתידי.

היכנסו לקישור הבא: https://www.apc.com/shop/il/en/tools/replacement-battery-selector
בצד שמאל הקישו את מודל המערכת, ומיד תקבלו את דגם המצבר הנדרש. משם, אנחנו נמצאים עבורכם על מנת להחליף את המצבר ביעילות ובמהירות האפשרית.

אם רכשתם מכשיר לפני מספר שנים, ואתם לא בטוחים האם המערכת באחריות, יש דרך מהירה לגלות זאת. באפשרותכם ללמוד את שיטת המספרים הסידוריים, ובאמצעותה להעריך מתי פגה תקופת האחריות.
תוכלו לעשות זאת בקישור הבא: https://www.apc.com/il/en/support/product-support/ups-factory-warranty-information.jsp
יש לציין שתקופת האחריות מסתיימת לפי מספר השנים שמצוין החל מתאריך החשבונית. אי לכך ובהתאם לזאת ניתן ליצור איתנו קשר ישירות, על מנת להבין את משך האחריות המדויק.

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני? אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם הצוות שלנו.
דילוג לתוכן